skip to Main Content

4 savjeta kako održati dobru formu

Ako uživaš u fizičkim aktivnostima i zanima te kako održati formu tijekom toplijih dana, ali teretane i grupni treninzi baš ti i nisu po voljii imamo par savjeta za tebe.

Neovisno o tome imaš li naviku vježbati doma ili na otvorenome imamo par ideja za promjenu tipa fizičke aktivnosti. Savjeti koje ti donosimo pomoći će ti da ostaneš u dobroj formi i nakon ljeta!

1. Smanji intenzitet fizičke aktivnosti

Ako inače imaš naviku dugo trčati sve što trebaš napraviti jest jogging zamijeniti dugom šetnjom. Ako se ipak želiš nešto aktivnije kretati uvijek se možeš odlučiti za tzv. brzo hodanje.

Naravno, jednu dugu šetnju uvijek možeš zamijeniti i s više kraćih ako ti tako više odgovara!

2. Skrati trajanje fizičke aktivnosti

Ako ne možeš izdržati cijeli sat vježbanja podijeli svoj trening na tri jednaka dijela od dvadesetak minuta. Prilagodi trening svojim potrebama i smanjit ćeš mentalni pritisak te ti ideja vježbanja više neće predstavljati nešto dosadno.

3. Odluči se za neku novu aktivnost

Prva fizička aktivnost koju povezujemo s toplijim danima obično je plivanje. Ipak, osim plivanja tu su i vožnje biciklom ili odbojka na pijesku. Za neke sportove bit će ti potrebni određeni rekviziti, ali uvijek vrijedi isprobati nešto novo.  Jesi li se ikada okušao/la u badmintonu? A u bacanju frizbija?

4. Uvedi neke promjene u svoj svakodnevni život 

Ako ne voliš fizičke aktivnosti bit će najbolje da uvedeš neke promjene u svoj svakodnevni život. Vožnju automobilom do posla možeš, primjerice, zamijeniti jutarnjom šetnjom ili vožnjom biciklom. Ako imaš ljubimca potrudi ga se šetati što je više moguće. Raspleši se tijekom vikenda! Svaka fizička aktivnost je dobrodošla, zar ne?

Svaki oblik fizičke aktivnosti pomoći će ti da ostaneš u dobroj formi. Planinarenje je još jedna od ugodnih i opuštajućih aktivnosti u kojima se možeš okušati svakog vikenda.

Na kraju krajeva, uvijek se možeš potruditi malo kretati i dok uživaš u dobrom filmu ili seriji. Sve što trebaš napraviti jest – kretati se!

 

Back To Top