skip to Main Content

5 prednosti spavanja na podu

Postoji poseban razlog zašto Azijati preferiraju spavati na podu umjesto u ugodnom krevetu dok ostatak svjetske populacije nije svjestan zdravstvenih prednosti koje ono može ponuditi. Naime, Azijati vjeruju da što smo bliži zemlji više energije primamo od nje. Ne radi se samo o praznovjerju već su i neka istraživanja potvrdila ovo vjerovanje.

Na početku može biti pomalo bolno jer smo većinom navikli na mekane madrace, ali nakon samo nekoliko noći spavanja na podu nevjerojatna razlika u kvaliteti spavanja postaje itekako primjetna.

1. Zdrava kralježnica i kralješci

Kad spavamo na mekanom madracu nismo svjesni toga da se naša kralježnica savija što može ostaviti negativne posljedice na naše sveukupno zdravlje. Zbog ovoga ležanje na tvrđim površinama pokazalo se kao puno zdravijim izborom za kralježnicu. Kralježnica je jezgra živčanog sustava i njeno zdravlje utječe na cijeli organizam, a pretežito na mozak.

2. Jaka i fleksibilna ramena

Kad je madrac previše mekan ramena se savijaju i previše opuštaju. Kad ležimo na podu tijelo se prilagođava iznimno ravnoj i čvrstoj površini poda. Anatomija ramena pratit će takve uvjete što znači da će ramena ostati čvrsta dok hodamo i stojimo.

3. Odlično je za tvoj vrat

Skoro svaki pokret našeg tijela u bilo kojoj situaciji uzrokuje savijanje vrata. Stalni pritisak jako je loš za vrat, a ležanje na podu odlična je vježba za jačanje vrata – slična je onoj kada spavamo bez jastuka.

4. Olakšava glavobolje

Postoje mnogi faktori koji mogu uzrokovati glavobolju. Normalno je ponekad osjećati privremenu glavobolju ako se nismo dobro naspavali prošlu noć. Umjesto konzumiranja tableta za spavanje probaj leći na pod i olakšati si glavobolju ili ju čak potpuno eliminirati. Ovo je najprirodniji način nošenja s migrenom.

5. Smiruje um

Mora postojati dobar razlog zašto pacijenti leže za vrijeme psihoterapeutskih tretmana. Razlog za to je što ležanje pomaže umu da se opusti. Kad si pod stresom lezi na pod i primiri se. Iznenadit ćeš se koliko je učinkovito.

 

 

Back To Top