skip to Main Content

8 savjeta koji će ti pomoći da zaspeš poput bebe

U prethodnim smo se člancima već dotakli tema kao što su spavanje, poremećaji spavanja, zašto je dobro spavati malo duže i slično. Poremećaji spavanja najčešće su posljedica nezdravog životnog stila i manjka brige za naše zdravlje.

Svatko je od nas barem jednom doživio nesanicu uzrokovanu prekomjernom iscrpljenošću nakon napornog radnog dana. Danas ti otkrivamo osam savjeta koji će ti pomoći da zaspeš poput bebe!

Pojedi nekoliko trešanja prije spavanja

Trešnje obiluju melatoninom, hormonom koji sudjeluje u regulaciji ritma spavanja. Ovo ih čini odličnim desertom poslije večere, zar ne?

Mlijeko i keksi

Mlijeko sadrži triptofan, aminokiselinu koja nas čini pospanima. Keksi su pak bogati ugljikohidratima, što ovu kombinaciju čini odličnom kada je u pitanju uljuljkivanje u san.

Snižavanje temperature u spavaćoj sobi

Niska temperatura u spavaćoj sobi signal je organizmu da je vrijeme za odlazak na spavanje.

Miris lavande

Lavanda se od davnina koristi kao lijek za nesanicu. Stavi maramicu s uljem lavande ispod jastuka i pripremi se na dug i kvalitetan san!

Opusti se uz čaj od kamilice

Čaj od kamilice smatra se jednim od najboljih lijekova kada je u pitanju smirivanje živaca. Jedna ili dvije šalice čaja od kamilice prije spavanja odličan su uvod u ugodan spavanac.

Kloni se namirnica koje “kradu” san

Osim kave koja obiluje kofeinom valja se kloniti i zelenog čaja, gaziranih napitaka te čokolade.

Zapiši sve svoje stresne misli

Svake noći par sati prije odlaska na spavanje uzmi komad papira i olovku te zapiši sve stresne situacije koje su ti se dogodile tijekom dana. Nakon toga pored njih dopiši rješenja koja ti u tom trenutku padaju napamet.

Nakon što legneš u krevet svaki put kad ti misli pokušaju odlutati u smjeru problema i briga prisjeti se da su oni, ali i njihova potencijalna rješenja, već odavno sigurno zapisani.

Izbjegavaj vijesti ili strašne filmove

Loše vijesti ili hororci u stanju su nas itekako uznemiriti stoga ih je najbolje jednostavno izbjegavati prije odlaska na spavanje.

Vođenje ljubavi, večernja šetnja ili tjelovježba također će ti pomoći da riješiš svoj problem sa spavanjem. Laku noć!

Back To Top