skip to Main Content

Anksioznost u vezi najčešće dovodi do ovih 5 pogrešaka

Anksioznost utječe na svaki aspekt života, ali postoje načine na koji ju moguće držati pod kontrolom. Ipak, svatko od nas ponekad izgubi kontrolu i to je sasvim normalno. Nažalost, posljedice anksioznosti ponekad mogu biti zaista štetne.

Naime, anksioznost je veoma teško držati podalje od ljubavnog odnosa. Ako se osjećaš kao da anksioznost u vezi polako preuzima kontrolu važno je da joj se pokušaš oduprijeti najjače što možeš.

Strah od razdvojenosti

Kada su veze u pitanju postoje stvari koje su ponekad bitnije od provođenja vremena s boljom polovicom. Razdvojenost od partnera posebno teško pada anksioznim ljudima koji neprestano vode rat sa svojim mislima, ali zato su tu tehnike smirivanja koji će ti pomoći svoju anksioznost vratiti pod kontrolu.

Potreba za kontroliranjem ljubavnog odnosa

Anksiozni pojedinci često pokušavaju kontrolirati prostor oko sebe, a sve ne bi li se što lakše nosili sa svojom anksioznošću. Anksioznost stvara osjećaj kako se svakog časa može dogoditi nešto katastrofično, a anksiozni partner bit će sklon pokušati kontrolirati odnos s ciljem sprječavanja potencijalne katastrofe.

Nažalost, ovo vodi samo u još veće probleme jer postoji velika vjerojatnost da će takav partner pokušati kontrolirati ponašanje svoje bolje polovice.

Od muhe raditi slona

Anksioznim pojedincima sve se čini gorim nego što uistinu jest i svaka ih je mala pogreška u stanju oneraspoložiti. Upravo iz ovog razloga anksiozni pojedinci skloni su ulasku u sukobe zbog potpuno trivijalnih stvari. Anksiozni pojedinci trebali bi se truditi zadržati svoju objektivnost u određenim situacijama, odnosno dati si dovoljno vremena za otpuštanje tenzija prije nego što kažu ili učine nešto zbog čega će kasnije požaliti.

Previše razmišljanja vodi u introvertiranost

Anksioznost nas tjera da se podređujemo svojim nesigurnostima. Ovo nas često pretvara u introverte, a sve s ciljem da se zaštitimo. Ako smo u vezi to često znači da se štitimo i od partnera što samo dodatno pogoršava situaciju.

Veoma je bitno pokušati osvijestiti da je partner uvijek na našoj strani. Ako tvoj partner ili partnerica pati od anksioznosti daj mu do znanja da si uvijek tu za njega. Daj im do znanja da ti se uvijek mogu otvoriti bez straha od odbijanja ili drugih negativnih posljedica.

Iskaljivanje ljutnje na partneru

Iskaljivanje ljutnje na partneru veoma je loša navika i potrebno je pronaći bolji način za nošenje sa svojim osjećajima. Svatko od nas odgovoran je za svoje postupke i tako bi se trebao i ponašati.

Back To Top