skip to Main Content

Blagotvorni učinci kurkume na zdravlje

Jedan od aktivnih sastojaka kurkume je kurkumin koji našem organizmu pomaže u borbi protiv upala, prehlada, bronhitisa i astme. Osim toga, kurkumin također pospješuje zacjeljivanje. U istočnim kulturama ovaj se začin koristi za ublažavanje neugodnih menstrualnih bolova.

Rezultati brojnih istraživanja pokazali su da kurkumin uvelike smanjuje osjećaj boli te intenzitet upalnih procesa. Isto tako, kurkumin smanjuje rizik obolijevanja od raka te usporava razvoj tumorskih stanica.

Ako i ti želiš uživati blagotvorni učinak kurkumina sve što trebaš napraviti jest svakodnevno konzumirati između pola i jedne cijele žlice kurkume. Osim kao začin u hrani, kurkumu je moguće staviti u čaj ili iskoristiti u pripremi smoothieja. Trudnice i dojilje, kao i osobe koje pate od dijabetesa ili mokraćnog kamenca trebale bi se  savjetovati sa svojim liječnikom prije nego što počnu upotrebljavati ovaj začin.

Zdravlje srca i krvnih žila

Kurkuma pomaže zdravlju našeg srca i krvnih žila. Osim toga, kurkuma pomaže i regulaciju lošeg kolesterola, a istovremeno se radi i o odličnom antioksidantu.

Zdravlje probavnog sustava

Kurkuma na prirodan način obnavlja floru u našem probavnom sustavu. Radi se o jednom od najpotentnijih prirodnih antibiotika koji ne uništava dobre bakterije u želucu već koji stimulira njihovo razmnožavanje.

Artritis

S obzirom na to da sadrži kurkumin koji se može pohvaliti snažnim antiupalnim djelovanjem kurkuma je idealna namirnica za sve osobe koje pate od artritisa te kroničnih upalnih bolova u kostima i zglobovima.

Zubi

Kurkuma ublažava upalu desni, uklanja neugodan zadah te sprječava razmnožavanje štetnih bakterija u ustima.

Izvrstan izvor željeza

Kurkuma je izvrstan izvor željeza, mangana, vitamina B6, kalija te zdravih vlakana. Samo dvije žlice kurkume zadovoljavaju 10% preporučenog dnevnog unosa željeza!

Kurkumu je također moguće iskoristiti u pripremi raznih beauty tretmana jer ovaj začin sprječava boranje kože. Osim toga, kurkuma se može pohvaliti i opuštajućim djelovanjem na organizam stoga ju je moguće dodati i u šalicu mlijeka prije spavanja. Kurkumu je moguće dodati praktički bilo kojem jelu jer neće uvelike utjecati na sam okus i aromu.

Back To Top