skip to Main Content

Jednostavne i zdrave ideje za večeru

Ako si imalo poput nas postoji velika vjerojatnost da se svakog dana pitaš što ćeš pripremiti za večeru. Hoćeš li se odlučiti za hranu koju voliš ili za hranu koja bi godila tvome zdravlju? Možda kuhanje i nije tvoj najveći talent ili se spremaš naručiti dostavu.

Bilo kako bilo, ne postoji razlog zbog kojeg bi večera trebala predstavljati veliki problem.

Pečeno povrće

Sve što trebaš napraviti jest odabrati nekoliko zdravih sastojaka, nasjeckati ih i staviti u tavu. Radi se o veoma jednostavnom obroku čiji će okus ovisiti o povrću koje odabereš i kojeg je moguće obogatiti proteinima te namirnicama koje obiluju nutrijentima. Povrće je moguće peći na razne načine, a jedina stvar o kojoj moraš voditi računa jest da odabereš povrće u kojem ćeš zaista uživati te da koristiš zdravo ulje!

Pizza s rajčicom i bosiljkom  

Pizza je, za većinu nas, ona hrana koju naručujemo kada smo previše lijeni sami pripremiti svoju večeru. Ipak, s pravim sastojcima i pizza može biti zdrava! Ako i ti želiš uživati u zdravoj pizzi sve što trebaš napraviti jest kupiti polupečeno tijesto za pizzu i staviti ga u zagrijanu pećnicu na 15 minuta, odnosno dok ne poprimi zlatnu boju. Nakon toga tijesto treba obogatiti umakom od rajčice, svježim bosiljkom, nekoliko kriški svježe rajčice, kozjim sirom te nezaobilaznim maslinama.

Večernji smoothie od voća i povrća

Priprema smoothieja veoma je jednostavna, a radi se o jednoj od najzdravijih večera na svijetu. U pripremi smoothieja možeš koristiti namirnice koje su istovremeno i zdrave i ukusne. Možda ti se ideja smoothieja kao zamjene za večeru i ne čini toliko privlačnom, ali ako paziš na svoju tjelesnu težinu ili vježbaš prije spavanja smoothie je zaista odličan odabir. Kada je u pitanju priprema samog smoothieja recepata je zaista mnogo, a neke od najčešće korištenih namirnica svakako su jabuka, naranča, grejp, borovnice, jagode, brokula, krastavac te mrkva.

Tost s avokadom

Tost s avokadom jedan je od najboljih izuma 21. stoljeća. Osim što ga je veoma lako pripremiti također ga krasi i odličan okus. Osim toga, moguće ga je obogatiti i namirnicama kao što su rajčica, sir, zeleno lisnato povrće, paprika i slično.

Doručak kao večera 

Postoji li i jedan opravdan razlog zbog kojeg se večeru ne bi moglo pretvoriti u drugi doručak? Naravno, ako isključimo stvari kao što su pečena jaja ili palačinke. Uvijek se možeš počastiti smoothiejem u čijoj ćeš pripremi koristiti samo voće. Nakon što završiš s pripremom smoothieja pretoči ga u tanjur te obogati granolom, kokosom, bananom, jagodama ili borovnicama.

Back To Top