skip to Main Content

Jutarnje afirmacije koje će ti pomoći u borbi s anksioznošću

Svatko od nas barem je jednom u svome životu osjetio nalet anksioznosti. U takvim je trenutcima najbitnije pokušati shvatiti da je strah samo osjećaj koji će proći. Jutarnje afirmacije koje ti donosimo u nastavku pomoći će ti u borbi s anksioznošću.

Započni svoj dan na najbolji mogući način!

Riješi se anksioznosti pozitivnim mislima

Imam se pravo osjećati ovako kako se danas osjećam.

Razočaranje je ok. Osjećaj pucanja po šavovima je ok. Ono što mi zaista šteti je otpor prema stvarnosti.

Želim doživjeti promjenu. Želim vjerovati da je promjena moguća.

Mogu prihvatiti svoje osjećaje, ali ne mogu im uvijek vjerovati.

I prije sam se znao osjećati anksiozno i ništa mi se loše nije dogodilo. Moja anksioznost posljedica je načina na koji ponekad razmišljam, a ne toga kakva sam osoba ili koliko sam uspješan/uspješna u životu.

Za mnogo godina razmišljat ću o ovom razdoblju u svome životu i nedostajat će mi.

Ne bojim se svoje budućnosti  jer ona nije zacrtana u kamenu. Moj strah nije kristalna kugla.

Onog trenutka kad prestanem vjerovati svojim brigama one više neće imati nikakvu kontrolu nad mojim životom.

Svi se ponekad osjećamo anksiozno i to je sasvim u redu.

Način na koji se nosim s ovakvim okolnostima najbolji je mogući način.

Nisam slomljena osoba, već osoba svjesna svojih radnji i osjećaja koje ne želi osjećati.

Nije nužno da se uvijek osjećam sretno.

Ne trebam se prisilno smirivati.

Ja imam kontrolu nad vlastitim životom i u stanju sam ga poboljšati.

Ne mogu kontrolirati svoje misli i osjećaje, ali mogu kontrolirati načine na koje reagiram na njih.  Moj život ne definiraju moje misli već moje ponašanje.

Vodim računa o sebi. Znam da mogu postići velike stvari.

Čak i ako se osjećam anksiozno to i dalje ne znači da sam griješim na svom putu.

Prihvaćam da svaki osjećaj igra veliku ulogu u mom osobnom razvoju – osim srama.

Back To Top