skip to Main Content

Kako se hraniti tijekom putovanja?

Svatko tko puno putuje muči se s mogućnostima zdrave prehrane. U ovim modernim vremenima ljudi često jedu izvan svojih domova jer nitko više nema vremena kuhati. Možda i imaš vremena, ali se često osjećaš preumorno za bilo kakav posao u kuhinji.

Iako svi uživamo u brzoj hrani nije zdravo držati se samo takve vrste prehrane, a bez obzira na to koliko voliš hranu iz restorana i ona može loše utjecati na tvoje tijelo, ali i na tvoj budžet.

Spremi više međuobroka 

Svi nutricionisti se slažu da je planiranje međuobroka neophodno kad je u pitanju zdrava prehrana za vrijeme putovanja. Možeš ponijeti veću količinu zdravih i trajnih grickalica poput lješnjaka, proteinskih pločica i sušenog mesa. Ovako ćeš izbjeći glad, a i sljedeći obroci će ti biti zdraviji.

Napravi plan u kojem ćeš pojesti spakirane grickalice svaka 3-4 sata i nećeš se prejesti kad dođe vrijeme za glavno jelo. Količina grickalica ovisi o duljini putovanja. Stavi veće količine grickalica u manja pakiranja i imat ćeš ih dovoljno do kraja putovanja.

Umjesto obroka u avionu ponesi svoj obrok

Kad putuješ avionom nemoraš jesti hranu koju servira avio kompanija. Umjesto toga ponesi svoju vlastitu zobenu kašu ili juhu. Na ovaj ćeš način uživati u okusima koje voliš, ali i zadržati sitost bez plaćanja skupih obroka.

Nemoj preskakati doručak

Bez obzira putuješ li vlakom, avionom, brodom ili autom – nemoj zaboraviti doručkovati. U suprotnom se ograničavaš na izbor hrane koju nude na aerodromu ili kolodvoru. Osim toga, dobar doručak pružit će ti energiju potrebnu za početak puta.

Ponesi termosicu s vodom

Ovo je odličan način za hidrataciju i izbjegavanje plaćanja plastičnih boca vode. Napuni bocu bilo gdje je moguće konzumirati vodu iz slavine. Prije nego uđeš u avion isprazni bocu ako je potrebno.

 

Back To Top