skip to Main Content

Mali zalogaji koji ti neće uništiti dijetu

Ponekad je sve što zaista želimo ostati vitki i spremni smo se odreći svih slatkih i slanih delicija kako bi to postigli. Ipak, cijela stvar obično vrlo brzo padne u vodu čim se pojavi prva ozbiljnija glad ili žudnja za nekom namirnicom.

Ako te zanima s čime se možeš osladiti između obroka ovaj je članak napisan upravo za tebe je donosimo ti ogroman popis grickalica koje ti neće upropastiti figuru!

Koji ćeš zalogaj izabrati?

1. Pola banane umočene u toplu crnu čokoladu.

2. Čaša jogurta s medom i  cimetom.

3. Mala zdjelica bilo kojeg šumskog voća (jagoda, borovnica, kupina, malina) zajedno s 2 žlice šlaga.

4. Par suhih šljiva.

5. Malo tamne čokolade.

6. Šalica čokoladnog mlijeka.

7. Zdjelica jagoda i kupina prelivenih zaslađenim sokom od naranče.

8. Mala zdjelica čokoladnog pudinga.

9. Pet velikih jagoda u kombinaciji s malo otopljene čokolade.

10. Bezalkoholni koktel od tropskog voća (primjerice kombinacija soka od ananasa, soka od jabuke i soka od naranče te mljeveni led).

11. Banana shake – sve što trebaš napraviti je napuniti čašu do pola s pasiranom bananom, zatim dodati 1/4 jogurta, malo mljevenog leda te sve dobro promiješati.

12. Pečena jabuka – ispuni unutrašnjost jabuke smeđim šećerom i cimetom i stavi je da se peče.

13. Kava s mlijekom.

14. Par slatkih krekera i šalica toplog mlijeka.

15. Šaka-dvije pistacija.

16. Par slanih krekera u kombinaciji s tankim kriškama sira.

17. Mala zdjelica kokica.

18. Salata od tunjevine – sve što trebaš napraviti jest pomiješati konzervu tunjevinu te malo curryja, luka i celera.

19. Grčka salata – nareži rajčicu na kockice i dodaj joj dvije žlice nasjeckanog feta sira i malo svježe iscijeđenog limunovog soka.

20. Pečeni krumpir – skuhaj jedan krumpir, prelij ga s malo maslinovog ulja i pospi malo soli, a zatim ga stavi u pećnicu na otprilike 10 minuta.

21. Sendvič sa svježim krastavcem i sirom–  na šnitu integralnog kruha stavi malo sira i svježeg krastavca koliko ti srce želi.

22. Salata od krastavaca – nareži jedan veliki svježi krastavac na kolutiće, dodaj malo nasjeckanog luka i začini s jabučnim octom i soli.

23. Mali sendvič sa šunkom – između dvije tanke kriške integralnog kruha stavi malo šunke, list salate i sve začini senfom.

24. Sušene marelice.

25. Sendvič s kuhanim jajetom – na tanku krišku stavi narezano kuhano jaje, nasjeckanu rajčicu, malo bosiljka, soli i  par kapi maslinovog ulja.

26. Voćna salata po izboru (bez šećera).

 

Back To Top