skip to Main Content

Najčešće greške zbog kojih dijete ne uspijevaju

Je li ti se ikada dogodilo da si na dijeti bez ikakvih rezultata? Ili se mučiš da bi se, nakon početnog uspjeha, kilogrami još brže vratili? Ovo je čest problem s kojim se susreće veliki broj osoba koje nisu zadovoljne svojim tijelom, a koji je posljedica grešaka u pristupu.

1. Kratkoročno razmišljanje

Ako se želiš uspješno pridržavati zdravije prehrane morat ćeš je početi doživljavati kao aspekt novog stila života. Pojedinci koji su promjene u prehrani uveli samo zato da bi se na brzinu riješili nekoliko suvišnih kilograma od svog nauma veoma često odustaju nakon svega nekoliko dana.

Razlog je veoma jednostavan – veoma je teško neprestano osjećati glad. Jedini način da svoju figuru dovedeš u red jest da se okreneš zdravijoj prehrani koja će ti pružati osjećaj sitosti. Većina stručnjaka slaže se kako bi svakodnevno u svoj organizam trebali unositi minimalno 1500 kalorija.

2. Hrana na koju smo skloni “zaboraviti”

Možda ti se na prvu čini da se slijepo držiš svog novog plana prehrane, ali ipak treba bolje promisliti. Ako ne primjećuješ nikakve promjene po pitanju težine postoji velika vjerojatnost da nešto ipak radiš krivo. Neplanirani biskvit, čokolada ili komad rođendanske torte tvoje tijelo će zapamtiti. Upravo iz ovog razloga dobra je ideja voditi dnevnik prehrane kako bi osoba točno znala koliko kalorija svakog dana konzumira.

3. Dijeta bez fizičke aktivnosti

Nijedna dijeta ne može biti zaista uspješna ako ju ne prati i pojačana fizička aktivnost. Zanemarivanje važnosti fizičke aktivnosti jedna je od najčešćih i najvećih grešaka. Fizička aktivnost ubrzava metabolizam što dovodi do pojačanog sagorijevanja kalorija u organizmu. Kada je u pitanju gubitak suvišnih kilograma stručnjaci preporučuju oko 30 minuta fizičke aktivnosti dnevno.

4. Preskakanje obroka

Kada je u pitanju gubitak suvišnih kilograma preskakanje doručka ili večere može se učiniti dobrim potezom, ali radi se o zabludi. Preskakanje obroka samo pojačava osjećaj gladi. Istraživanja su pokazala da osobe koje ujutro preskaču doručak, tijekom dana konzumiraju više kalorija u odnosu na osobe koje ga ne preskaču.

Back To Top