skip to Main Content

Namirnice koje potiču brži rast kose

Većina žena sanja dugu i gustu kosu. Osim šampona, regeneratora, maski za kosu i šišanja, na kvalitetu i rast kose također utječe i hrana koju unosimo u organizam!

Losos

Losos obiluje nezasićenim omega 3 masnim kiselinama koje jačaju folikule kose te joj na taj način pomažu da raste brže. Osim toga, losos sadrži i velike količine vitamina B12 te željeza koji također doprinose zdravlju i zdravom izgledu kose.

Dagnje

Dagnje su odličan izvor cinka koji našoj kosi daje onaj posebni prirodni sjaj. S obzirom na to da ih također krasi intenzivan okus, dagnje nisu za svakoga, ali to ne znači da ih nije dobro konzumirati s vremena na vrijeme.

Piletina

Piletina obiluje proteinima koji izravno utječu na proizvodnju keratina, supstance koja sačinjava 80% kose. Osim toga, stručnjaci se slažu da konzumacija puretine ima isti učinak na kosu kao i konzumacija piletine.

Jaja

Jaja sadrže sve sastojke bitne za zdravlje i kvalitetu kose, uključujući i biotin koji smanjuje rizik od opadanja kose. Osim toga, jaja obiluju i amino kiselinama koje ubrzavaju rast kose.

Bademi

Bademi se mogu pohvaliti velikim količinama vitamina E koji jača kosu te pospješuje njezin rast.  Stručnjaci se slažu kako bi svakodnevno trebali konzumirati barem 30 g badema.

Sjemenke bundeve

Sjemenke bundeve sadrže vitamine B1, B2, B3  i B4. Ovi vitamini snažno utječu na rast kose te bi ih u organizam trebalo unositi na dnevnoj bazi. Ovo posebno vrijedi za pojedince koji muku muče s opadanjem kose.

Leća

Leća sadrži velike količine željeza što je čini idealnom namirnicom kada je u pitanju poticanje rasta i jačanja kose.

Neovisno o tome za koje se od navedenih namirnica odlučiš jednostavno ne možeš pogriješiti. Na kraju krajeva, ništa te ne sprječava da neke od navedenih namirnica kombiniraš u ukusan i zdrav ručak ili večeru. Sve što trebaš napraviti jest probuditi svoju kreativnost (ili barem potražiti neki dobar recept na internetu) i tvoja će ti kosa biti itekako zahvalna.

Back To Top