skip to Main Content

O čemu bi trebali misliti prije spavanja?

Često čujemo kako izgled i atmosfera spavaće sobe ili hrana koju večeramo utječu na kvalitetu i zdravlje sna. Ipak, rezultati mnogih istraživanja pokazali su kako i ono o čemu razmišljamo neposredno prije odlaska u zemlju snova snažno utječe na kvalitetu našeg sna.

Misli koje nam prolaze kroz glavu prije spavanja mogu nam pomoći da lakše zaspemo ili nam otežati čitavu situaciju ovisno o kakvim se mislima točno radi. Znanstvenici smatraju da su stvari o kojima razmišljamo prije spavanja veoma bitan faktor o kojem bi trebalo voditi računa.

O čemu ne bismo trebali razmišljati prije spavanja? 

Misli koje uznemiruju naš um i naše tijelo trebali bi izbjegavati u širokom luku. Ovakve nam misli prije spavanja smanjuju šansu za kvalitetnim snom. Upravo iz ovog razloga prije odlaska na spavanje trebali bismo skrenuti svoje misli i ne razmišljati o ružnim prekidima, obiteljskim svađama ili drugim stresnim stvarima.

Svaki put kad aktiviraš ova sjećanja riskiraš stvaranje začaranog kruga koji će samo naštetiti tvom mentalnom, duhovnom, ali i fizičkom zdravlju.

S druge strane, postoje i neke misli koje bi trebali njegovati!

Priroda

Prisjećanje predivnih krajolika koje smo posjetili, planina ili plaža u kojima smo uživali u prošlosti u stanju nas je opustiti i razveseliti na prirodan način.

Boje

Razmišljanje o toplim i opuštajućim bojama opušta tijelo. Ovakve misli zaista su odličan lijek protiv nesanice.

Bliski i dragi ljudi

Razmišljanje o bliskim i dragim ljudima djeluje opuštajuće na organizam i naše emotivno tijelo. Ovaj se učinak veoma lako “seli” i na fizičko tijelo te rezultira dubokom fizičkom opuštenošću.

Osjećaj zahvalnosti

Iskazivanje zahvalnosti prije spavanja veoma je efektna metoda koja garantira dobar i kvalitetan san. Uz pomoć ove metode razina serotonina u organizmu se povećava, a to veoma povoljno utječe na naš centralni živčani sustav koji igra veliku u regulaciji sna.

Svjesno osjećanje zahvalnosti rezultira zadovoljstvom koje osjeća naš čitav organizam. Pozitivni učinci ovakvog stava su ogromni! Stručnjaci se slažu kako bi se prije odlaska u zemlju snova trebali potruditi pronaći barem jednu pozitivnu stvar ili događaj u proteklom danu.

Ako želiš uživati u kvalitetnom i ugodnom snu bit će najbolje da nabaciš malo pozitive. Želimo ti laku noć!

Back To Top