skip to Main Content

Namirnice za jače mišiće

Trčanje je jedna od najboljih fizičkih aktivnosti kada je u pitanju izgradnja jakih i snažnih mišića. Svatko od nas sposoban je trčati i osjetiti pozitivne posljedice trčanja po zdravlje. Trčanje, u kombinaciji s pravilnom prehranom stimulira izgradnju snažnih mišića te pozitivno utječe na zdravlje čitavog organizma.

Losos

Losos je jedna od najboljih namirnica kada je u pitanju jačanje mišića. Losos sadrži vitamin B, zdrave masnoće i nutrijente poput magnezija koji pomažu regulaciju i očuvanje mišića. Osim toga, losos je odličan izbor i za sve one pojedince koji imaju običaj tješiti se hranom jer njegova konzumacija stvara jak osjećaj sitosti. Isto tako, losos pospješuje topljenje masnih naslaga u organizmu.

Jaja

Bjelanjak je odličan za naše mišiće jer sadrži malo masnoća te obilje proteina. Žumanjak, s druge strane, sadrži zdrave masnoće te pomaže smanjiti prisutnost lošeg kolesterola u organizmu zbog čega ga je preporučljivo konzumirati u umjerenim količinama. U prosjeku, preporučuje se konzumacija u omjeru tri bjelanjka na jedan žumanjak.

Zeleno lisnato povrće

Špinat je bogat proteinima, vitaminima (posebno vitaminima C i B), magnezijem te vlaknima, a isto vrijedi i za kelj i zelje koje pomaže ojačati mišiće. Osim toga, konzumacija zelenog lisnatog povrća također će se pozitivno odraziti na izgled i zdravlje kože, kose i noktiju.

Batat

Batat obiluje ugljikohidratima čija je konzumacija nužna kako bi se održala optimalna razina glukoze u organizmu. Osim toga, batat također potiče sagorijevanje masnih naslaga, a sudjeluje i u očuvanju mišićnog tonusa. Batat je odličan saveznik kada je u pitanju borba sa suvišnim kilogramima jer smanjuje želju za konzumacijom biljaka bogatih škrobom. Batat je savršena zamjena za kruh koja podiže razinu energije u organizmu.

Bademi

Bademi su jedan od najboljih izvora vitamina E, vlakana, magnezija te sastojaka koji pomažu izgradnju mišića. Osim toga, bademi pozitivno utječu na zdravlje srca koje je presudno za bavljenje fizički zahtjevnim aktivnostima. Bademi su odlična poslijepodnevna grickalica koja ubrzava metabolizam čije je djelovanje ključno kada je u pitanju sagorijevanje masnih naslaga.

Back To Top