skip to Main Content

Prehrambene kombinacije koje potiču mršavljenje

Proljeće je i velika većina nas počela je razmišljati o najučinkovitijim vježbama i najzdravijim dijetama. U današnje vrijeme nitko se više nema namjeru izgladnjivati kako bi istopio suvišne kilograme. Umjesto toga, puno je praktičnije okrenuti se zdravijim prehrambenim kombinacijama koje potiču mršavljenje, a ne izazivaju neprestan osjećaj gladi.

Zobene pahuljice s maslacem od kikirikija 

Zob je jedna od najzdravijih žitarica. Osim što je lišena glutena, zob je također izvrstan izvor vitamina, minerala, dijetalnih vlakana i antioksidansa. Dijetalna vlakna snižavaju razinu kolesterola i šećera u krvi te pružaju osjećaj sitosti. Maslac od kikirikija sadrži otprilike 25% proteina što ga čini izvrsnim izvorom ove bitne sirovine.

Osim toga, maslac od kikirikija također sadrži i male količine ugljikohidrata, ali i brojnih zdravih masnoća. Upravo iz ovih razloga maslac od kikirikija odličan je izbor za pojedince koji pate od dijabetesa tip 2.

Mrkve s maslacem od sezama 

Mrkve se sastoje od samo 10% ugljikohidrata, a sadrže škrob, dijetalna vlakna i jednostavne šećere. Osim toga, mrkve su također odličan izvor vitamina A, nekih vitamina iz skupine vitamina B, vitamina K i kalija. Maslac od sezama obiluje vitaminima i mineralima, a odličan je izvor i biljnih proteina što ga čini posebno primamljivim vegetarijancima i veganima. Dijetalna vlakna iz maslaca od sezama smanjuju količinu konzumiranih kalorija te time stimuliraju gubitak suvišnih kilograma.

Sokovi od ananasa i limete 

Ananas se može pohvaliti malim brojem kalorija i visokim udjelom vode što ga čini izvrsnom namirnicom kada je u pitanju borba sa suvišnim kilogramima. Osim toga, ananas obiluje i dijetalnim vlaknima koja potiču probavu. Limeta sadrži nekoliko hranjivih sastojaka koji potiču mršavljenje od kojih posebno valja naglasiti citrusnu kiselinu.

Jaja i avokado

Jaja su bogata proteinima koji nam pružaju osjećaj sitosti, a uz to nam daju i energiju. Jaja se također mogu pohvaliti i malim količinama kalorija. Avokado također sadrži brojne hranjive sastojke koji će ti pomoći da postigneš tjelesnu težinu koju želiš.

Odaberi jednu od ovih odličnih prehrambenih kombinacija i već se danas okreni zdravijoj prehrani. Neovisno o tome odlučiš li u svoju prehranu uključiti sve ili tek određene kombinacije, toplo ti savjetujemo da ih sve barem isprobaš!

Back To Top