skip to Main Content

Riješi se stresa u 5 jednostavnih koraka

Prestani umišljati da s tobom nešto nije u redu. Nisi slaba ili slabašna osoba. Tvoj glavni problem je to što si pod velikim stresom! Stres se nalazi svuda oko nas, ali i u nama samima jer život je težak i pun neugodnih iznenađenja. Anksioznost i stres, zajedno s bolovima u leđima i vratu te depresijom pravi su paket bolesti 21. stoljeća.

Mnogi se od nas trude svoje negativne osjećaje čuvati daleko od drugih i držati pod kontrolom, ali sve što time postižu osjećaj je gušenja. Nemoj to raditi. Puno si bolja i vrjednija osoba od toga. Počni s malim stvarima i nauči se nositi sa stresom.

1. Nemoj se zaboraviti rastezati

Iscrpljenost i stres mogu prouzročiti mnogo boli u području vrata i ramena, a to pak može rezultirati još većim stresom i anksioznošću. Potraži na internetu neke vježbe istezanja koje će ti pomoći opustiti mišiće i na taj se način oslobodi tog groznog tjelesnog grča.

2. Otiđi na planinarenje i uživaj u šumi

Shinrin-yoku japanski je izraz koji bi u slobodnom prijevodu značio “kupanje u šumi”, a odnosi se na upijanje šumske atmosfere. Ujutro ili poslije posla otiđi planinariti, popni se na neku obližnju uzvisinu i ostani tamo neko vrijeme. Sjedni na kamen u šumi ili ponesi deku i opruži se po podu. Nemoj čitati, nemoj slušati glazbu, nemoj pisati i nemoj misliti. Isključi stres i uživaj u vlastitoj slobodi.

3. Zapjevaj

Pjevanje je magija duše. Ako kojim slučajem sviraš neki instrument ili se baviš glazbom – dobro znaš koliko glazba oslobađa. Ako se ne baviš glazbom savjetujemo ti da odabereš neku pjesmu koja ti se sviđa i pustiš svom glasu da ti očisti dušu od svog tog stresa koji se nagomilao u tebi.

4. Skuhaj nešto nezaboravno

Ljudi često kuhanje vide kao mrsku obavezu, ali kuhanje je oblik slobode, kuhanje je vrsta umjetnosti – jestiva umjetnost! Oboružaj se namirnicama i pusti svojoj mašti da te vodi do ukusnog i originalnog obroka!

5. Nemoj se zaboraviti družiti sa svojom širom obitelji

Život nam često ne ostavlja puno vremena za mnoge stvari, ponekad čak ni za druženje s prijateljima, ali nemoj zaboraviti na svoju užu i širu obitelj. Pozovi rođaka ili rođakinju na kavu ili im otiđi u posjet na kratko druženje.

 

Back To Top