skip to Main Content

Rituali zahvalnosti za ugodan i miran san

Baš kao što se prije upuštanja u tešku tjelovježbu najprije potrebno dobro zagrijati, tako se i prije odlaska u zemlju snova dobro upustiti u rituale zahvalnosti koje će zagrijati našu dušu i naš um. Svijet u kojem živimo toliko je ispunjen stresnim situacijama da se za odlazak na spavanje potrebno dodatno pripremati. Jednostavan odlazak na spavanje za dobar dio populacije postao je stvar prošlosti. Naravno, čestitke onim rijetkim junacima koji još uvijek nemaju problema s uranjanjem u zemlju snova.

Ponekad nas naši uobičajeni rituali prije spavanja ostave na cjedilu, a u takvim je situacijama nužno pronaći alternativne načine da se riješimo negativnih osjećaja. Večernji rituali zahvalnosti mogu ti pomoći postići smirenost i podariti ti ugodan i kvalitetan san.

Rituali prije spavanja koje ti ovdje donosimo pomoći će ti da prije odlaska u zemlju snova osjetiš zahvalnost i mir.

Kamen zahvalnosti

Prilikom sljedeće šetnje prirodom potrudi se pronaći kakav zgodni, plosnati kamen. Ovaj kamen valja obojiti u omiljenu boju i na njemu napisati “Hvala ti”. Kamen zahvalnosti dobro je držati pored kreveta jer nikad ne znaš kad će ti se brige početi motati po umu. Čim osjetiš nalet briga i stresa uzmi kamen u ruku, izreci svoje omiljene riječi zahvalnosti i osjećat ćeš se bar malo bolje.

Staklenka zahvalnosti

Odaberi staklenku (ili dekorativnu kutiju) koja ti se sviđa i ukrasi je po svom ukusu. Svake noći prije odlaska u na spavanje na malom komadu papira napiši zbog čega si tog dana osjetio, odnosno osjetila, zahvalnost. Ovu poruku zatim valja ubaciti u staklenku zahvalnosti. Na kraju tjedna isprazni staklenku i pročitaj sve poruke. Nedjelja je najbolji dan za ovu aktivnost koja će te ispuniti pozitivnom energijom i osjećajem smirenosti.

Teme vezane uz zahvalnost 

Odaberi jednu bilježnicu u koju ćeš zapisivati teme koje ti padnu napamet. Dotične teme moraju na neki način biti povezane s idejom zahvalnosti. Potrudi se svake večeri napisati barem jednu stranicu. Ako ti ponestane inspiracije uvijek možeš izraziti i svoje negativne osjećaje. Ova će ti vježba pomoći da lakše spoznaš što te zaista muči.

Back To Top