skip to Main Content

Yoga poze koje će ti pomoći ako patiš od anksioznosti

Svakodnevni stres i anksioznost često nas ne napuštaju, čak ni kada noću pokušavamo zaspati, a dovode i do negativnih hormonalnih promjena u tijelu. Neovisno o tome gledamo li emotivno, mentalno ili fizičko stanje osobe, ove promjene negativno utječu na naše zdravlje i sporo, ali sigurno, uništavaju naš imunitet. Odavno je poznato kako yoga pomaže kontrolirati anksioznost. Negativni osjećaji kao što su strah, tuga, apatija i letargija česte su posljedice manjka tjelesne aktivnosti.

Yoga je odličan način za opuštanje mišića i povećanje fleksibilnosti te nije potrebno da im pristupiš spiritualno, kako bi imale pozitivan učinak. Sljedeće vježbe možeš raditi kod kuće, a mi se zaista nadamo kako će ti pomoći u borbi s anksioznošću. Sretno!

Ustrasana

Ova poza savršena je za opušteno istezanje tijela. Uz to potiče i cirkulaciju što rezultira većim količinama kisika, a svi znamo kako duboko disanje dovodi do osjećaja smirenosti.

Utthita Trikonasana

Ova poza zasnovana je na ideji spajanja dviju suprotnih energija te njihovom sinkroniziranju i balansiranju. Krajnji joj je rezultat lišavanje stresa i briga. Ova poza je za početnike nešto teža, ali uz pravilno disanje i malo truda i volje brzo ćeš ovladati njome.

Marjariasana

Ova poza odlična je zbog 2 razloga. Osim što isteže leđa i kralježnicu te opušta leđne mišiće, u isto vrijeme otvara dijafragmu i potiče duboko disanje, što rezultira oslobađanjem od stresa. Uz to, u ovoj pozi jačaš i svoje ruke.

Balasana

Ovo je jedna od najpoznatijih poza u yogi, a sastoji se od niza produženih, dječjih poza s ispruženim rukama i ravnim leđima. Pomaže opuštanju kralježnice i mišića u vratu, ramenima i križima koji su inače najčešće žrtve velikih količina stresa i prekomjernog sjedenja.

Shavasana

Bilo bi dobro da ova poza bude vaša zadnja vježba u danu (barem što se tiče tvojih yoga poza i da je prakticiraš netom prije spavanja. Odlična je za opuštanje tijela i tjeranje negativnih misli, anksioznosti i nepotrebnog stresa.

#san #yoga #anksioznost

Back To Top