skip to Main Content

Kako postati jutarnji tip osobe?

Vrijeme je za buđenje. Čuješ budilicu, ali se tvoje oči i dalje sklapaju i samo želiš nastaviti spavati. Zvuči poznato?

Ako želiš postati jutarnji tip osobe isprobaj naše savjete…

Prevari svoj unutarnji sat

Umjesto da šokiraš vlastiti organizam alarmom, probaj postepeno pomicati vrijeme buđenja. Za početak pomakni budilicu 10 minuta ranije i nakon 2 dana pomakni ju za još 10 minuta. Isto tako, probaj postepeno pomicati vrijeme odlaska u krevet.

Fokusiraj se

Kad se probudimo često počnemo razmišljati o obavezama koje nas očekuju. Ova nas podsvjesna navika izmori i prije nego što smo započeli svoj dan. Umjesto da si stvaraš pritisak radije razmišljaj o poslovima koje moraš obaviti u sljedećih 30 minuta. Odluči se za najbolju odjevnu kombinaciju za taj dan ili isplaniraj zdrav i hranjiv doručak. Ovakav će ti način razmišljanja ubrzo prijeći u naviku i više nećeš nevoljko ustajati iz kreveta.

Kava  nakon doručka

Nezaobilaznu jutarnju šalicu omiljenog crnog napitka valja popiti tek nakon doručka. Na ovaj će se način razbuđujući učinak kofeina ravnomjerno raspodijeliti kroz radni dio tvoga dana, a tvoj će rad biti produktivniji. Ako uspiješ izbjeći konzumiranje kave u poslijepodnevnim satima tvoj će se organizam do večernjih sati u potpunosti riješiti kofeina i osjetit ćeš potrebu za ranijim odlaskom u krevet.

Noćna prehrana

Ako si jedna od onih osoba koja uživa u kasnim zalogajima preporučujemo ti kombinaciju ugljikohidrata, kalcija i proteina – recimo, mlijeko i žitarice. Lagani obroci prije spavanja mogu ti pomoći zaspati duboki i kvalitetan san.

Više o zdravim navikama pročitaj ovdje:

Vegetarijanski sendviči za energičan početak dana

Back To Top