skip to Main Content

Znaš li sve o voću?

Uživanje u voćnom smoothieju koji obiluje hranjivim tvarima savršen je izbor za početak dana. Naravno, svako voće može se pohvaliti nekim svojim posebnostima zbog kojih ga valja konzumirati u određeno doba dana.

U današnjem članku pozabavit ćemo se voćem koje pospješuje rezultate vježbanja, odnosno voćem koje treba izbjegavati kako bi se postigli najbolji mogući rezultati. Prilikom pripreme smoothieja imaj na umu i ove činjenice:

Odličan odabir

Jagode

Nije sve što je slatko nužno loše za naše zdravlje. Jagode su istovremeno i slatke i korisne jer pospješuju gubitak suvišnih kilograma. Jedno serviranje jagoda (otprilike 100 g) sadrži samo 5 g šećera te ogromne količine polifenola koji pomaže regulaciju šećera u krvi te smanjuje rizik od debljanja.

Borovnica

Borovnicu možemo ubrojiti među najzdravije voće. Ova divna voćka obiluje pterostilbenom, organskim spojem koji potiče topljenje masnih naslaga i ugljikohidrata u organizmu. Jedno serviranje borovnica (otprilike 100 g) sadrži samo 7.3 g šećera.

Dobar izbor

Maline

Maline se također mogu pohvaliti blagotvornim svojstvima. Maline sadrže veliku količinu kalcija koji ubrzava metabolizam i pomaže gubljenje suvišnih kilograma. Jedno serviranje malina (otprilike 100 g) u prosjeku sadrži samo 9.5 g šećera.

Kivi

Kivi obiluje vlaknima i vitaminom C koji pozitivno utječe na naš imunitet. Ipak, kivi valja konzumirati umjereno jer jedno serviranje (otprilike 100 g) sadrži 10.5 g šećera.

Loš izbor

Grožđe

Sam okus grožđa ukazuje na veliku količinu šećera kojeg ovo voće sadrži. Ipak, grožđe se može pohvaliti i velikim količinama vitamina K koji pomaže jačanje kostiju.

Mango

Ovo ukusno i sočno tropsko voće obiluje vitaminima A i C, ali i šećerom. Upravo iz ovog razloga u mangu valja uživati umjereno.

Nadamo se da će ti ovaj popis pomoći pri odabiru sastojaka za tvoj sljedeći voćni smoothie. Dobra kombinacija sastojaka osigurat će ti optimalne količine energije tijekom dana.

Back To Top