skip to Main Content

Zdrave navike prije spavanja koje vrijedi isprobati

Želiš li se osjećati dobro? Onda pokušaj spavati redovitije! Zdravi ljudi znaju da je kvalitetan san veoma važan te da predstavlja jedan od ključnih sastojaka dobrog zdravlja. U današnjem članku pozabavit ćemo se nekim zdravim navikama koje će ti već u nekoliko tjedana pomoći da tvoj san bude još kvalitetniji!

Tuširanje

Temperatura tijela prilično je važna za regulaciju sna. Tuširanje prije odlaska u krevet pomaže nam da lakše zaspimo. Topla voda opuštajuće djeluje na organizam te time poboljšava kvalitetu sna.

Meditacija

Opusti svoj um s nekoliko minuta meditacije. Ova praksa ima bezbrojne pozitivne utjecaje na zdravlje uključujući i spavanje. Prije svakog odlaska na spavanje izreci nekoliko mantri i rezultati će biti vidljivi već sljedećeg dana.

Vođenje dnevnika

Imaš li problema s uspavljivanjem? Onda trebaš početi pisati! Istraživanja su pokazala da zapisivanje svega što nam uzrokuje stres može pomoći očistiti um, a pisanje može pomoći i povećati kapacitet mozga. Osim toga, stručnjaci tvrde da je pisanje savršen način za uspavljivanje.

Čaša vode prije spavanja

Alkohol ne doprinosi boljem snu. Prva čaša alkoholnog napitka možda će nas i pomoći uspavati, ali će zato uvelike poremetiti naš san. Upravo iz ovog razloga alkohol valja zamijeniti vodom koja će tvoj organizam održati hidratiziranim.

Pranje zuba

Stručnjaci preporučuju pranje zuba barem dva puta dnevno. Ako to ne prakticiraš prljavština i bakterije će se brzo razmnožiti i doprinijeti lošem zadahu i lošem zdravlju tvojih zuba.

Vježbanje

Iznoji se prije odlaska u krevet. Vježbanje nije dobro samo za tvoje zdravlje već i za tvoj san! Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da vježbanje može značajno podići kvalitetu našeg sna.

Oslobodi se moderne tehnologije

Raznorazne ekrane najbolje je držati podalje od spavaće sobe.  Ono što se čini kao bezazlena navika ustvari može napraviti kaos u tvom mozgu zbog kojeg nećeš biti u stanju lako zaspati. Istraživanja su pokazala da plava svijetlost ekrana mobitela, laptopa i televizora može poremetiti ciklus spavanja. Čak i nekoliko minuta na Instagramu prije spavanja može loše utjecati na tvoj san!

 

 

Back To Top