skip to Main Content

Želiš znati kako smršaviti? Riješi se viška kilograma na pozitivan način!

Gubljenje suvišnih kilograma vječni je evergreen na kojem mnogi samozvani nutricionisti grade svoje karijere i uspješne biznise. Istina je da ti nije uvijek potreban nutricionist ili neki drugi stručnjak da ti ukaže na to što trebaš ili ne trebaš jesti ako se želiš riješiti suvišnih kilograma.

Dijeta, programa prehrane i režima vježbanje zaista ne manjka, ali ako ti nedostaje osnovnog znanja o problematici suvišnih kilograma teško da ćeš daleko dogurati u svojim nastojanjima.

Zaista želiš znati kako smršaviti?  Danas ti donosimo nekoliko savjeta koji će ti pomoći da na zdrav način i bez ikakvog rizika ili gladovanja izgubiš onih par kilograma koji ti već godinama zadaju probleme!

Zaboravi na loš kolesterol

Loš kolesterol nije mit i prisutan je u procesuiranom mesu, hrani bogatoj šećerom i sličnim namirnicama. Zdrav način da u svoj organizam uneseš dobar kolesterol, konzumacija je jaja, masnih riba, orašastih plodova, mahunarki i cjelovitih žitarica.

Hrana koju konzumiraš ne mora biti lišena glutena 

Osim ako nemaš alergiju na gluten ne postoji nijedan razlog da izbjegavaš namirnice koje ga sadrže.

Znaš li što je to “superhrana”?

Superhranom se smatraju namirnice s visokim nutritivnim vrijednostima neovisno o tome radi li se o vitaminima, mineralima ili vlaknima, a radi se o odličnim saveznicima kada je u pitanju gubitak suvišnih kilograma. Špinat, brokula, borovnica, leća, slanutak i ostale mahunarke, kupus, orasi i slične namirnice spadaju pod superhranu.

Ni “zdrav” kruh nije nužno toliko zdrav 

Baš kao što postoji dobar i loš kolesterol, tako postoji i dobar i loš kruh. Razlika između dobrog i lošeg kruha tiče se razlike zdravo-nezdravo, ali čak i “zdravi” kruh može predstavljati problem kada je u pitanju gubitak suvišnih kilograma iako sadrži nešto manje kalorija od onog nezdravog. Kruh ne trebaš u potpunosti izbjegavati, no u svakom slučaju savjetujemo smanjenu konzumaciju ove namirnice!

Ugljikohidrati nisu neprijatelj 

Slično kao i kruh – ugljikohidrati nisu tvoj najveći neprijatelji. Sve ovisi o tome kakve ugljikohidrate konzumiraš, u kojoj mjeri i na koji način.

 

Back To Top